Média
outdoor plakáthely

Nagy változás a “Simicska-mentes” közterületi reklámcégnél

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 02. 02. 11:51

Változik a 100 százalékos német tulajdonban lévő euroAWK Outdoor Kft. menedzsmentje. A német euroAWK GmbH, illetve a magyarországi társaság német ügyvezetője, Bärbel Nieten fontos szerepet szán a magyar piacnak a cégcsoporton belül - ezzel magyarázzák a több mint tíz éves szakmai múlttal rendelkező új vezetők kinevezését a magyar leányvállalatnál. A hazai köztéri reklámpiac meghatározó szereplője Boda János értékesítési vezetővel, illetve Nagy Ferenc műszaki vezetővel erősít. A Magyarországon 1993 óta jelen lévő euroAWK egyébként tavaly márciusban, Simicska Lajosék kormánnyal kialakult konfliktusa tájékán hozta létre a céget, mely a másik magyarországi euroAWK kft. piactársa, de ebben már nem bír tulajdonrésszel Fonyó Károly, Simicska Lajos üzlettársa.
Korábban a témában:

A német euroAWK GmbH 1993 óta van jelen a magyarországi köztéri reklámpiacon, akkor jött létre az EURO-AWK Kft., amelynek egyébként 15%-os résztulajdonosa a németeken kívül Simicska Lajos üzlettársa, Fonyó Károly is. Ám a német anyavállalat tavaly márciusban, épp Simicska Lajos Orbán Viktorral kialakult konfliktusának eldurvulásakor alapított egy másik, ugyancsak kültéri reklámozással foglalkozó céget Magyarországon, ekkor jött létre az euroAWK Outdoor Kft., mely voltaképpen egy “simicskátlanított” kültéri plakátcég, hiszen ez már 100 százalékban a németek kezében van. (Az idő végül is a németek előrelátását igazolta, hiszen amióta Simicska Lajos, a miniszterelnök volt barátja kegyvesztett lett, Simicskáék érdekeltségei folyamatos offenzíva alá kerültek,  legutóbb például az ugyancsak Simicskáékhoz kötődő plakátcég, a Mahir Cityposter oszlopait elkezdte eltávolíttatni a Fővárosi Közgyűlés.)

Az euroAWK Outdoor Kft. most fontos személyi változásokat jelentett be.

Jelentős szakmai tapasztalattal a háta mögött vette át Boda János az értékesítési, Nagy Ferenc a műszaki és üzemeltetési feladatok irányítását a kültéri reklámcégnél. A nemzetközi cégcsoport célja, hogy a német, a szlovák és a cseh piacok mellett Magyarországon is olyan hozzáértő és tapasztalt vezetők kezében legyen a legfontosabb szakmai területek irányítása, akik hatékonyan képesek támogatni a cég megújult stratégiáját.

Kiemelkedő minőségű és jó elhelyezkedésű eszköztárral rendelkezünk Magyarországon is, és a kültéri reklámpiac itt is rendkívül fontos a hirdetők számára, továbbra is megkerülhetetlen tényezője egy hatékony kampánynak”

– mondta el Bärbel Nieten, az euroAWK ügyvezető igazgatója.

????????????????????????????????????
Boda János, euroAWK

Boda János több mint húszéves ügyvezető igazgatói és értékesítési vezetői tapasztalatot szerzett a magyar reklámpiac meghatározó szereplőinél. Korábban 14 évet töltött el az Europlakátnál értékesítési vezetőként, illetve ügyvezető igazgatóként. Pályafutása során jelentős tapasztalatot szerzett üzleti és értékesítési tervek elkészítésében, pénzügyi stratégiák összeállításában, marketing- és médiakampányok kidolgozásában, üzletfejlesztési feladatok terén, illetve ügyfélkapcsolatban. Drezdában szerzett mérnök-közgazdász diplomát, majd turizmus, biztosítás és marketing területen képezte tovább magát Magyarországon.

????????????????????????????????????
Nagy Ferenc, euroAWK

Nagy Ferenc több mint tíz éve dolgozik a közterületi média területén. Hét évet töltött el az ESMA Spanyol-Magyar Reklám Zrt.-nél műszaki vezetőként, összesen hat évig dolgozott a Képhír Kft.-nél és a Hungaroplakát Kft.-nél ügyvezető igazgatóként, illetve korábban három évig a QIB Marketing és Média Kft.-nél műszaki vezetőként. Felsőfokú tanulmányait gazdálkodási és menedzsment, illetve marketing és reklám szakokon végezte.

A német euroAWK GmbH 1993 óta van jelen a magyarországi köztéri reklámpiacon. A cég a németországi székhelyű, nemzetközi AWK Firmengruppe Freund hálózat tagja, amely Magyarországon kívül Csehországban és Szlovákiában is rendelkezik képviselettel. Portfóliójában a régióban közel 50 ezer óriásplakát, több mint 20 ezer citylight és több ezer további köztéri reklámfelület található, Magyarországon közel 3000 óriásplakáttal és 250 citylighttal rendelkezik, ezenkívül egyedi hirdetési megoldásokat is biztosít a hirdetők számára.

 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

LISBON, PORTUGAL - MARCH 25: Head coach Bernd Storck of Hungary looks on during the 2018 FIFA World Cup Qualifying Group B match between Portugal and Hungary at Luz Stadium on March 25, 2017 in Lisbon, Portugal.  Rodrigo Cabrita / Anadolu Agency
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.