A Develor ügyfélélmény díja 2016
Média

Átadták az Élményvezérek díjat

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 02. 01. 15:10

Az idei évben harmadszor készítette el átfogó ügyfélélmény-kutatását a Develor. A vállalati szegmens mélyinterjús és kvantitatív felmérése mellett a lakosság véleményét is megkérdezték.

Utóbbi eredményei egy 1200 fős reprezentatív országos minta alapján megmutatták azt is, hogy az ügyfelek ma Magyarországon kit tekintenek élményvezérnek, vagyis melyek azok a cégek, amelyek kiemelkedő és maradandó ügyfélélményt nyújtanak. Eszerint a UPC ügyfelei gondolják azt, hogy ez a cég tett az elmúlt évben a legtöbbet az ügyfelei elégedettsége érdekében.

Gerencsér Titanilla a UPC Magyarország ügyfélélmény menedzsere és Szabó Csaba a Develor vezérigazgatója a díj átadásakor
Gerencsér Titanilla a UPC Magyarország ügyfélélmény menedzsere és Szabó Csaba a Develor vezérigazgatója a díj átadásakor

Szabó Csaba, a Develor Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a kutatás eredményeihez kapcsolódó, az Élményvezérek 2015 Díj átadóján elmondta: „Egy cég csak elkötelezett munkatársakkal képes az ügyfelek igényeinek meghaladására, kiemelkedő, pozitív ügyfélélmény nyújtására. Az ügyfélélményhez szükség van minden munkatársra a közvetlen ügyfél-kapcsolattartóktól a háttérben dolgozókig. Az igazi ügyfélélmény az, amikor az ügyfelek nem csak elégedettek, hanem érzelmileg is kötődnek és aktívan ajánlják az adott szolgáltatót ismerőseiknek.”

Egyebek mellett ennek az ajánlásnak a mértékét is felmérte az idei év kutatása, illetve azt is, hogy melyek azok a vállalatok, amelyeket ügyfeleik kimagasló élményt nyújtó szolgáltatóként neveztek meg.  Ebben az évben az élményvezérként említett cégek élmezőnyében végzett, és az elmúlt évhez viszonyítva legnagyobb előrelépést elérő UPC Magyarország Kft.-nek ítélte oda a Develor az Élményvezérek 2015 díjat.

Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója a következő szavakkal köszönte meg az elismerést:

“A Develor díja különösen értékes számunkra, hiszen az ügyfelek véleménye alapján érdemeltük ki. Nagy öröm látni, hogy erőfeszítéseinket elismerik és értékelik – ezt saját felméréseink is igazolják. Keményen dolgoztunk az elmúlt években, hogy az ügyfélkapcsolatok minden területén a legjobbat nyújthassuk:  az ügyfélélmény számunkra nem csupán vonzó szolgáltatási portfóliót jelent, hanem elsőrangú kiszolgálást és törődő odafigyelést is.

Mint meghatározó internet- és élmény szolgáltató Magyarországon, minden lépésünket ezekhez az elvárásokhoz igazítjuk. Ezért is vezettünk be új, igényekre szabott csomagokat, indítottuk el az egész országra kiterjedő ingyenes Wi-Fi szolgáltatásunkat, és vezettük be a UPC Mobilt, amellyel a piacon egyedüliként korlátlan adatforgalmat adunk minden előfizetőnk kezébe. Nagyon büszke vagyok a UPC Magyarország profi és elkötelezett csapatára, akik nap mint nap mindent megtesznek azért, hogy kiemelkedő ügyfélélményt nyújthassunk előfizetőinknek. A most elnyert díj az ő munkájukat dicséri.”

A vállalat nevében a díjat Gerencsér Titanilla, a UPC Magyarország ügyfélélmény menedzsere vette át.

 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. május 27.
A bajnok Budapest Honvéd játékosai a kupával az OTP Bank Liga utolsó, 33. fordulójában játszott Honvéd - Videoton FC labdarugó-mérkõzés után a kispesti Bozsik József Stadionban 2017. május 27-én. A Honvéd 1-0-ra gyõzött, ezzel megszerezte története 14. bajnoki címét.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.