Kultúra

Máris kirobbanó siker Beyoncé új klipje

24.hu
24.hu

2016. 12. 03. 14:35

Alig néhány nap alatt több millióan nézték meg az All Night című dalhoz készült különleges videót.
Korábban a témában:

November legutolsó napján debütált Beyoncé új videoklipje, az All Night, amit azóta már több, mint 6,5 millióan láttak.

A tartalmas és szemet gyönyörködtető anyag készítéséhez sok családi felvételt is felhasználtak, így például feltűnik az énekesnő férje, Jay-Z, valamint a pár gyermeke is; illetve láthatjuk azt a Hattie White-ot is, aki Jay-Z nagymamája, és akinek Beyoncé az áprilisban megjelent albuma (Lemonade) címét köszönheti. Hattie ugyanis a 90. születésnapjára rendezett ünnepségen így beszélt a saját életéről:

Folyton citromokat kaptam, de limonádét készítettem belőlük.

Ez az ominózus jelenet ugyancsak helyet kapott az All Night klipjének első felében.

Lemonade világszerte óriási sikert aratott: dupla platina lett Brazíliában, platina az Egyesült Államokban, Ausztráliában és Kanadában, míg aranylemez Nagy-Britanniában, Franciaországban, Új-Zélandon, Hollandiában, Olaszországban, Lengyelországban, Csehországban, Oroszországban és Magyarországon. Az albumot a nívós Rolling Stone magazin 2016 legjobb alkotásának választotta meg, az arról első kislemezként kiadott és a videójával is díjakat bezsebelő Formation szerzeményt pedig az év legjobb dalának.

Forrás: Sony Music

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.