Nagyvilág

Agresszív reklámhadjáratra készül a Peugeot Citroen

A PSA Peugeot Citroen, Franciaország vezető autóipari csoportja enyhén növelte eladásait az év első felében. A növekedés elsősorban az Európán kívüli értékesítésnek köszönhető.

Az év egészében is némi növekedést vár a cég az új modelleknek, és a tervezett agresszív reklámhadjáratnak köszönhetően.

A társaság 1,754 millió gépkocsit értékesített az év első felében az egy évvel korábbi 1,743 milliót követően. Peugeot-ból 0,6 százalékkal többet, 1,028 milliót, Citroenből 0,5 százalékkal többet, 726 ezret adtak el.

Nyugat-Európában – a PSA legfőbb piacán – az értékesítés 2,3 százalékkal visszaesett, a nyersanyagok és az üzemanyag árának emelkedése, a kereslet pangása, valamint a tengerentúli autógyártók támasztotta verseny éleződése miatt. Európán kívül 9 százalékkal nőtt az értékesítés, s ezzel a csoport árbevételének több mint 29 százalékát tette ki.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik