Közélet

Karaktert akart gyilkolni a TV2, de teljes leégés lett a vége

24.hu
24.hu

hírgyáros. 2016. 11. 12. 19:45

Korábban a témában:

A TV2 Tények című műsora Gergely Zsófiának, a hvg.hu újságírójának szentelt egy két és fél perces riportot. A lényeg az volt, hogy Gergely Zsófia a hét elején írt egy cikket, miszerint infarktust kapott Várhegyi Attila, a Fidesz egykori pártigazgatója.

Az összeállítás szerint ezzel a médiaetikát és személyiségi jogokat is sértett, ami miatt az érintett akár perre is viheti az ügyet. De folytatták: Gergely Zsófia állítólag úgy tudósított a TV2 ellen folyó tárgyalásokról, mintha ő is ott lett volna, ám állítólag egyszer sem jelent meg.

Az egészben pedig a legszebb, hogy a riport alatt folyamatosan bevágott hölgyet ugyan Gergely Zsófiának hívják, ám semmi köze az újságíráshoz. Ő a Négy Mancs nevű állatvédő szervezet projektvezetője volt, ekkor szerepelt sokat a médiában.

A szerkesztőket még az sem zavarta, hogy Gergely Zsófia a képeken a Négy Mancs logója alatt nyilatkozik éppen, vagy ugyanezen logót viseli a kabátján. Ő tehát nem az a Gergely Zsófia, akinek a TV2 feltehetően vissza akart vágni, és akinek elbocsátásáért remeg:

Frissítés: a Tények honlapjáról mostanra eltüntették a videót…

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

The rescued private owned submarine UC3 Nautilus that sank on Friday 11. August, are dragged into Copenhagen Harbor 12. August 2017 by the Salvage ship Vina. The Swedish journalist Kim Wall which was on board the submarine is still missing. Owner and Captain Peter Madsen was rescued and charged with negligent manslaughter. (Foto: Jens Noergaard Larsen/Scanpix 2017)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.