Közélet

Vurstliból indultunk, hogy megtudjuk, mit kínál a Sziget, ha nem zenét

A Sziget szervezésében hétfőn körbevezettek bennünket a fesztivál kulturális, szórakoztató sátrai közt. Nem lepődtünk meg, hogy szinte minden szerepel a palettán. Bár ez a beszámoló nem tér ki részletesen a programokra, ajánlom mindenkinek, ha teheti, ne csak a koncerteket, bulikat keresse.

Kis kirándulásunk délután háromkor kezdődött, pontban, mikor a Vándor Vurstli is megnyitott. Ez az élmény megpecsételte beszámolómat. Ha valahová, akkor ide érdemes gyerekkel menni, mert itt kifoghatják maguknak az aranyhalat,

rácsodálkozhatnak gólyalábakra,

de célba dobással is múlathatják az időt.

Természetesen, mint a Sziget legtöbb helyszínén, itt is lehet fotózkodni.

A célba dobálást és a pecázást követően tovább indultunk. Lentebb persze, nem mi, hanem a Kraken Orchestra látható.

Mi történt?

Olykor a semmittevés a legnagyobb kihívás.

Legalábbis így szólt az a szlogen, amivel a színház sátor melletti relaxációra csábították a vendégeket.

24.hu / Fülöp Dániel Mátyás

Olykor esőbottal piszkálták meg őket. Bevallom, ezt nem teljesen értettem, de legközelebb kipróbálom.

Végül mindannyian betértünk a színház sátorba.

A Sziget teljes területén szétszórva található installációk továbbra is remek látványt nyújtanak. Néha érdemes felnézni egy pillanatra.

24.hu / Fülöp Dániel Mátyás

Moziba is ellátogatott kis csoportunk, de előtte még megnéztük a Fidelio Színpadot, illetve tettünk egy kört a Múzeumnegyedben is.

Abban az esetben, ha mégis inkább társasjátékokkal ütné agyon valaki az időt két koncert között, látogasson el a Gamelandhubba.

Itt próbálkozhatunk a Rubik-kocka kirakásával is. Fotóalanyunknak ez saccra tíz másodpercbe telt.

24.hu / Fülöp Dániel Mátyás

Stimulálhatjuk agyunkat sakkal is.

Végül ismét vásári mulatságnál kötöttünk ki. A Szabadtéri Színpadnál a Les Dudes szórakoztatta épp a nézőket.