Budapest, 2014. március 17.
A TV2 kereskedelmi televízió új, HD-technológiával mûködõ, automatizált stúdióvezérlõje a XIV. kerületi Róna utcai stúdióban 2014. március 17-én.
MTI Fotó: Mohai Balázs
Közélet

Elpártoltak a nézők a TV2 hírműsorától

24.hu
24.hu

2016. 03. 24. 06:36

A mélyponton csak 580 ezren voltak kíváncsiak a Tényekre.
Korábban a témában:

Sorra mondanak fel riporterek és műsorvezetők a TV2-nél azóta, hogy az Andy Vajna tulajdonába került csatorna híradója rászállt a kormánnyal szemben kritikus személyekre, így Pukli Istvánra, a pedagógusok tiltakozásának egyik vezéralakjára, vagy Juhász Péter Együtt-alelnökre. A Népszabadság összeállításából kiderül: nemcsak a munkatársak állnak fel, a nézőknek sem nyerte el a tetszését a Kökény-Szalai Vivien vezetése alatt készülő hírműsor.

Azután, hogy március 17-én a TV2 leadta a Juhász Péter lejáratását célzó anyagát, „beszakadt” a nézettség, március 19-én már csak 580 ezren voltak kíváncsiak a Tényekre. Azóta sem sikerült az RTL Klub híradójának közelébe kerülniük – hétfőn 325 ezer volt a különbség, kedden, a brüsszeli terrortámadás napján 180 ezer.

A hirdetők számára fontos 18-49-es korosztályban eddig 84-ből 70 alkalommal választották többen az RTL híradóját, mint a Tényeket, pedig a Népszabadság forrása szerint Kökény-Szalai Vivient kormánypárti kapcsolatain túl azért választották, mert abban bíztak, hogy fiatalos műsort készít, amivel megszólítja a városi lakosságot, középosztályt.

A lap megjegyzi azt is, hogy azóta, hogy az RTL – a reklámadó bevezetését követően – többet kezdett foglalkozni politikával és korrupciós botrányokkal, növelni tudta nézettségét, míg a továbbra is bulvárhírekkel operáló Tények közel félmillió nézőt veszített.

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.