Üzleti tippek

Egyesül két online sales house

Szeptembertől egyesíti erőit a Habostorta és a GMedia. A résztvevők szerint ezzel Magyarország egyik legerősebb online értékesítőcégei lesznek.

Az IT Business információi szerint 2009. szeptember 1-jétől a két céghez tartozó felületek értékesítését a reklámügynökségek felé kizárólagosan a GMedia látja el. A cég vezető értékesítője Szalai Ágota és Papp László lesz. Érdekesség, hogy korábban mindketten dolgoztak már a Habostortánál. Szalai Ágota 2004-től 2008-ig, míg Papp László 2003-tól egy évig volt a cég értékesítési vezetője.
A munkamegosztás szerint a Habostorta Kft. ügyvezetőjéhez, Weiler Péterhez a sales house ügyfélkörének a bővítése, a két vezető értékesítőhöz pedig az ügynökségi kapcsolattartás és a kampányok tervezése fog tartozni.

A Habostorta Kft. 2006 óta a müncheni székhelyű Holtzbrinck Networks média holding többségi tulajdona. A szakmai befektetőnek köszönhetően a Habostortán belül az elmúlt három évben rengeteg innováció történt. A piacvezető magyar online társkeresőnél, a Randivonalnál például elsőként vezettek be előfizetési rendszert.
A GMedia értékesítette korábban a – tavasszal megszűnt – Zoom portál reklámfelületeit is. Eddigi ügyfeleik közé tartozik többek között a Met.hu és a Propeller.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik