A konszolidált, nem auditált, a nemzetközi számviteli elvek (IFRS) alapján készült eredménykimutatás szerint a társaságnak az első három hónapban 159,4 milliárd forint bevétele volt, 2 százalékkal kisebb mint tavaly ilyenkor. A cég a bázisénál rosszabb számokat részben a hang alapú bevételek, illetve a kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény (EBITDA) csökkenésével magyarázta. Az első negyedévben az EBITDA 6,3 százalékkal, 64,6 milliárd forintra mérséklődött.
Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgató elmondása szerint a gazdasági helyzet romlása ellenére nem változtatnak az idei évre vonatkozó célkitűzéseken. A bevételek csak kismértékben, éves szinten 1 százalékkal csökkennek, míg az EBITDA a bevezetett költségcsökkentési intézkedések hatására 1-2 százalékkal esik vissza. Beruházásra a tavalyival azonos összeget, 107,9 milliárd forintot költenek.
A csoport az idei évtől új struktúrában mutatja be magyarországi eredményeit, azaz az ügyfél szerinti szegmentálásra, lakossági-vállalati ügyfelekre helyezi a hangsúlyt a korábbi, az ügyfeleket kiszolgáló technológia, vezetékes-mobil helyett. A mobil bevételek enyhe csökkenése a T-Mobile Magyarország alacsonyabb hang alapú, valamint készülékértékesítési bevétele miatt következette be.