„Biztos, hogy van Isten. Csatlakozzon a Keresztény Párthoz, és élvezze az életet” szlogennel próbált híveket toborozni a brit Keresztény Párt annak kifigurázásaként, hogy néhány hónappal korábban a Humanista Párt kezdett kampányba az ateizmus mellett. A keresztény válaszhadjárat mintegy 50 londoni buszon jelent meg, s mintegy 1045 panasz érkezett ellene a brit reklámfelügyeleti szervhez (Advertising Standards Authority). A kimagasló számmal a panaszlista élmezőnyébe került a hirdetés, írja a Guardian.
A hivatal úgy döntött, nem indít hivatalos eljárást, mivel választási hirdetésként is felfogható a plakát, s a szabályzat alól mentesek az ilyen típusú reklámok. A panasszal élők között többen kifogásolták, hogy Isten létezése nem bizonyítható, de akadt olyan is, aki csupán sértőnek érezte a reklámot az ateistákkal szemben.
A Humanista Párt kampányára, amely több mint 800 buszon futott, 324 panasz érkezett. A hivatal akkor is úgy döntött, hogy nem indít eljárást az ügyben.