Üzleti tippek

Új digitális multiügynökség indult

Közel-keleti irodájának megnyitásával és nyugat-európai partnere kiválasztásával lépett a piacra a Korubo, az első, prémiumszolgáltatásokra specializálódott, magyarországi székhelyű, nemzetközi digitális ügynökségcsoport.

A Korubo azokra a hazai megbízókra számít, amelyek eddig hiába kerestek prémiumszolgáltatásokat nyújtani képes szereplőt az interaktív marketingkommunikáció és az e-business/e-commerce alkalmazásfejlesztés regionális piacain. „Csak internettel és mobilalkalmazásokkal foglalkozunk” – mondta Pawlowszky Tamás, a Korubo online reklámszolgáltatásokért felelős vezetője, aki a Café Interactive ügyvezetői posztját cserélte fel új pozíciójára.

„Nem akarunk a nonline ügynökségek gyorsan növekvő táborába tartozni, nem gondoljuk, hogy mindenkinek mindenáron mindent kínálnunk kell. Az a dolgunk, hogy ATL- és BTL-tapasztalataink beépítésével digitális csatornákon valósítsunk meg olyan koncepciókat, amelyek inspirálják a velünk együttműködő offline ügynökségeket és ügyfeleket is” – folytatta a szakember.

Az ügynökség magyarországi bevezetése az októberi, Budapesten tartott Central and Eastern European Marketing Summit szponzorációjával indult, amelynek egyik szekcióját a Korubo londoni partnere, a Digital Jam alapítója, James Matthewson vezette. A cég megbízói közé tartozik többek közt a szaúd-arábiai Al Rashed Group, az EDS Hungary, a nagy-britanniai MobiAdNetwork, valamint a Red Bull és a Vodafone magyarországi, illetve romániai leányvállalatai.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik