Üzleti tippek

Digitális PR-nap nem csak a szakmának

Újságíróknak, vállalati és ügynökségi pr-eseknek, valamint kommunikációs szakembereknek tartanak egynapos pr-rendezvényt november végén. A hatékonyságnövelés digitális megoldásokkal alcímet viselő programon hazai és külföldi szaktekintélyek tartanak rövid előadásokat.

Több éve tapasztalható az a trend, hogy a hagyományos ügynökségek nyitnak a digitális szféra felé, de ugyanakkor a folyamat a másik oldalról is érzékelhető. Így az on- és az offline ügynökségek közötti éles határ mára kezd eltűnni. Divíziók jöttek létre, és lassan a legtöbb ügynökség felveszi tevékenységi repertoárjába mind a digitális, mind pedig a hagyományos munkákat, ezzel is az ügyfelek elvárásainak próbálnak minél inkább megfelelni. A digitalizáció korában elengedhetetlenül fontos szerepük van az interaktív ügynökségeknek és a velük való kooperációnak.

E téma köré szerveznek rendezvényt november 27-én a WAX Kultúrgyárban 9-17 óráig. Az eseményen számos hazai és külföldi (olasz, holland, amerikai, brit, német) szaktekintély, valamint marketingszakember tart előadást, amelyet kerekasztal-beszélgetések és workshopok színesítenek. A rendezvény A hatékonyságnövelés digitális megoldásokkal alcímet viseli.

A 20 perces előadások témái – többek között – a digitális világ új kihívásai és megoldásai, az interaktív ügynökségek feladatai, szerepei, valamint a magyar és külföldi webes felkészültség elemzései lesznek. A hazai és külföldi előadók között lesz Jakab Áron, Hegyi György, Földesi Tamás és Andress Witterman, Richard Stacy, Jo Stapleton, Ruud Bijl, valamint Paolo Guadagni.

Richard Stacy, a Publicis Consultants alapító ügyvezetője több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, az elmúlt években a közösségi média területeire specializálódott. Aktív blogger, és olyan ügyfelei voltak, mint az IBM, a Procter&Gamble, az Európai Űrügynökség vagy az Európai Bizottság. Előadásának címe: Social media revolution.

Ruud Bijl, a magáról elnevezett holland Bijl ügynökség alapító vezetője, amely elsősorban a társadalmi felelősségvállalással és kríziskommunikációval foglalkozik. Újságíróként kezdte, de több mint 25 éve a pr-marketing oldalon dolgozik. Előadásának címe: PR: 0.0 – Végre vissza az alapokhoz. Regisztráció és jelentkezési lap a www.kreativ.hu/prnap oldalon letölthető.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik