Üzleti tippek

Új kreatív vezető az Arcusnál

Az Arcus Interactive Group új kreatívigazgatója és stratégiai tervezője Bujtás Attila. A szakember legutóbb a Human Telexnél dolgozott, három év után vált meg az ügynökségtől.

Bujtás Attila, az Arcus Interactive Group új csoportszintű kreatívigazgatója és stratgiai tervezője több mint tizenöt éve foglalkozik kreatív és stratégiai marketingkommunikációval. Ez idő alatt dolgozott többek között a TBWA-nál, a BBDO-nál, kreatívigazgató volt a Leo Burnettnél, az Idea&Impactnál és a Human Telexnél, ahonnan három év után jött az Arcus Interactive Grouphoz.

Több mint 50 hazai és nemzetközi shortlist-jelölést és díjat érdemelt ki, köztük a regionális Creative Director’s Golden Watch díjat (2002). Magyarországon szokatlan módon mind az ATL-, mind a BTL-területen nagy gyakorlatot szerzett, amit kiegészítve a digitális csatornákkal, teljes körű, integrált rálátással rendelkezik a kommunikáció minden szegmensére.

Interaktív kommunikációs gyakorlatát az Arcushoz való csatlakozásakor a csoport tudásának hátteréül szolgáló „The Blue Pill or the Red Pill” kiadvány továbbfejlesztésében kamatoztatta. Megérkezését egy nagy értékű megbízással is „megünnepelte”.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik