Üzleti tippek

Egyesül a Busz és a Budapesti Piac

A közép-magyarországi régióban megjelenő, ingyenes terjesztésű lapok a legnagyobb értékű fúziót valósították meg az ingyenes lap szegmensben az évfordulón.

A busz hetilap több változás után került a Budapesti Piac érdekeltségébe. A korábban Info Krónika név alatt megjelenő hetilap 2007-ben több hónapig napilapként is megjelent, majd hetilapként állapodott meg. Az évi net-net 240 milliós bevételt elérő lap Budapesten és Pest megyében egyaránt jelen van.

Pest megyében a busz hetilap beolvad az egymilliárdos Budapesti Piac Pluszba. Az egyesítést követően a Budapesti Piac Plusz megnövelt terjesztési területen (127 település), megnövelt példányszámban (172 ezer) jelenik meg ingyenes tv műsort szolgáltatva, valamint megtartva az új településeken a terjesztési módszerek változatosságát. Ezzel a Budapesti Piac Plusz átlépi a megye határait is.

Budapesten a busz megkezdett önálló márkaépítése a busz kiadójának ügyvezetője, Kvaka Ferenc irányítása alatt folytatódik, akinek mind ügyvezetői, mind tulajdonosi szerepvállalása van a létrehozott Busz Marketing Kft-ben. A jövőben is önálló lap célja, hogy helyi magazinként érje el az elsősorban a városközpontok vonzásában dolgozó budapestieket. A jövőben a terjesztési pontok, a példányszám, a tartalom és a megjelenési gyakoriság fejlesztése folytatódik – áll a cég közleményében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik