„Nagyon megtisztelő a meghívás, hiszen az ECHO a direkt marketing terület oscarjának számít” – nyilatkozta Nádassy-Bátor Marianna, akinek akkreditációját Vámos-Hegyi Attila az ECHO magyarországi „nagykövete”, a Direkt Marketing Szövetség alelnöke is támogatta. Nádassy-Bátor Marianna elmondta: a pályamunkák értékelése igen szigorú szabályok szerint zajlik, amelyre a zsűritagokat online tréningen készítik fel. A szakemberek csak a helyszínen tudhatják meg, hogy mely kategóriákban bírálnak, és a zsűrizés tisztaságáról, pártatlanságáról számos további előírás kötelező betartásán túl versenybiztosok is gondoskodnak.
Az USA Direkt Marketing Szövetsége, a DMA által 1930-ban alapított ECHO Awards a direktmarketing-kommunikáció legrégebbi és legrangosabb nemzetközi versenye, amelyre tavaly 40 országból érkeztek nevezések. Idén a több lépcsős zsűrizési folyamat végén október 6-án, Chicagoban 12 különböző kategóriában osztanak majd Diamond, Gold, Silver és Bronze ECHO Awards-ot. Külön elismerésben részesítik többek között a leginnovatívabb levélkampány, a legkreatívabb online médiahasználat és a legjobb taktikai website alkotóit, továbbá díjazzák a kutatási eredmények legkreatívabb alkalmazását is.
Itt vannak az otthonfelújítási program részletei – a legmagasabb jövedelmű járásokban is hozzá lehet jutni a legmagasabb támogatáshoz
Akinek nem sikerül elérnie a legalább 30 százalékos energiamegtakarítási célt, annak a pályázata szabálytalanná válik, és a teljes támogatási összeget visszaveszik tőle.