Az új márkastratégiát, amely megalapozza a bankcsoport további marketingkommunikációját, Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes és Balogh Gabriella ügyvezető igazgató szerdán a Jövő Háza Teátrumban mutatta be a sajtónak.
Az új márkastratégia középpontjában a pénzügyi szolgáltatóktól elvárt legfőbb érték, a bizalom áll – mondta Lantos Csaba. Nem csak a logó változik, hanem a teljes csoportban átalakulnak a bankfiókok és a kiadványok is. Balogh Gabriella abban bízik, hogy az arculatváltás költségeit sikerül 1 milliárd forint alá szorítani. (Összehasonlításképp: a tavalyi Matáv-arculatváltás meg nem erősített információk szerint 6-7 milliárd forintba került.)
Az új arculatot összetett, intenzív lakossági kampánnyal vezeti be a legnagyobb hazai hitelintézet. A kampány decembertől a bizalombank.hu microsite-tal indult. 2007. január elsején indult el a közterületi felvezető kampány, amely népszerű, széles körben elfogadott szimbólumok között láttatja a bizalom jelét. Január 12-étől televízióban, közterületen és sajtóhirdetésekben jelennek meg az új márkaértékeket kifejező arculati elemek.
Átalakul a bankfiókok és a kiadványok megjelenése is: 2007 végére befejeződik a banki ügyfélterek arculatának átalakítása, ezzel párhuzamosan a magyarországi csoporttagok arculata is egységessé válik. A nemzetközi leányvállalatoknak a folyamathoz négy év áll rendelkezésre, így a régió valamennyi érintett országában zökkenőmentesen megtörténhet a váltás.
Műszaki vizsgán jártak Schadl György Mercedesei, amelyekről nem árulta el a bíróságnak, hol vannak
Azonosítottuk a végrehajtók volt elnökének autóit, amelyeket hónapok óta keresett a bíróság. A korrupcióval vádolt Schadl György két Mercedesét is a múlt hónapban vizsgáztatták, és az Audi A8-as luxuslimuzinja is forgalomban van.