A hazai fejlesztésű Brand Care kulcsszava az integráció: eszköztára révén a TV2 hirdetői egyrészt a hagyományos televíziós szpotoknál összetettebb és egyben hatékonyabb megoldások között válogathatnak. Másrészt viszont a „márkaápolás” egyben a márkák összekapcsolását is jelenti, azaz a hirdetői márkák a TV2 márkáihoz – műsorokhoz, sztárokhoz – csatlakozhatnak.
A TV2 tavaly ősszel vezette be saját kereskedelmi márkáját, a Brand Care-t. A hagyományos televíziós hirdetési megoldásokat a BTL eszköztárával és a digitális megoldásokkal kombináló koncepció azért jött létre, hogy egyesítse, és így egy hatékonyabb, integrált formában kínálja a korábban külön-külön meglévő kereskedelmi lehetőségeket – tudatta szerkesztőségünkkel a TV2. A hosszú távú, márkára szabott stratégiai szolgáltatásokat és saját felületeket felölelő mix részei a televíziós szpotok mellett többek között a műsor- és eseményszponzoráció, a telco-alkalmazások (például az ismert sms-játékok, szavazások), az internet, a teletext és különböző kiadványok, promóciós, valamint merchandising&licencing megoldások.
A társaság szerint leglátványosabban a Megasztárral, újabban pedig a Megatánccal bizonyító márkakoncepció a hasonló megoldások után kutató belga partner tetszését is elnyerte. Az SBS Broadcasting ottani tagja úgy döntött, hogy lemásolja a magyar fejlesztést, olyannyira, hogy az integrált megoldásokat a belga piacon is Brand Care márkanéven, azonos tartalommal kínálják majd hirdetőiknek.
„Azért döntöttünk úgy, hogy átvesszük a Brand Care koncepciót, mert ezzel egyrészt azt szeretnénk jelezni, hogy innovatív módon közelítjük meg a piac lehetőségeit, másrészt nagyobb fejlődési irányt és több tartalmat látunk a Brand Care-ben, mint a mostanában divatos „360 fokos marketing”-megközelítésben” –nyilatkozta Erik Portier, az SBS belga leányvállalatának kereskedelmi igazgatója.
Izrael megkezdte a háború új szakaszát, amely fókuszában a Hezbollah elleni északi front áll
Ezt Joav Gallant, Izrael védelmi minisztere jelentette be.