A „Befagyasztottuk az árakat, ugorj fejest a télbe!“ integrált kampány egyaránt tartalmaz online és offline atl, btl és pr eszközöket is. A kampány egyik különlegessége a 4 helyszínen felállított forralt bort kínáló pult, amit kifejezetten erre a kampányra készült hóember arculatos freecards sorozat tesz még emlékezetesebbé a gyűjtők számára illetve egy 2 méter magas, különleges anyagból készült jéghóember, amely két napig áll a Nyugati téren. A hóember belsejében értékes “jéglapocskákat” rejtettek el, a lapocskákat kézzel felmelegítve a szerencsések repülőjegyet nyerhetnek.
Műszaki vizsgán jártak Schadl György Mercedesei, amelyekről nem árulta el a bíróságnak, hol vannak
Azonosítottuk a végrehajtók volt elnökének autóit, amelyeket hónapok óta keresett a bíróság. A korrupcióval vádolt Schadl György két Mercedesét is a múlt hónapban vizsgáztatták, és az Audi A8-as luxuslimuzinja is forgalomban van.