Három munkanap alatt ezer fölötti látogatószámot ért el a kill-for-money elnevezésű promóciós blog, amire egy hasonló stílusban tervezett vírusmarketing-kampány hívta fel a figyelmet. A Motel című horrorfilm hangulatában megírt fiktív „darabolós blog” utolsó bejegyzése a film DVD-kiadásának mikrosite-jára terelte az olvasókat.
A kampány „átkattintási aránya” közel 17 százalékosra tehető: a vírusmarketing kampány eredeti címzettjeinek száma alapján (amiben a továbbküldések címzettjei nem szerepelnek) minden hatodik címzett kattintott át a kill-for-money blogra – tudatta szerkesztőségünkkel az ügynökség.
A kísérleti projekt sikere az interaktivitás fontosságára is felhívja a figyelmet: annak ellenére, hogy a blog-kommentek szerint több látogató is kételkedett a blogoló darabolós gyilkos valódiságában, az olvasók megosztották egymással véleményüket, tapasztalataikat. A közös borzongás élménye a horrorfilm megvásárlása felé tereli az így előkészített érdeklődőket.
Műszaki vizsgán jártak Schadl György Mercedesei, amelyekről nem árulta el a bíróságnak, hol vannak
Azonosítottuk a végrehajtók volt elnökének autóit, amelyeket hónapok óta keresett a bíróság. A korrupcióval vádolt Schadl György két Mercedesét is a múlt hónapban vizsgáztatták, és az Audi A8-as luxuslimuzinja is forgalomban van.