A Laboratory Ideas 2006. január 1-jétől a távközlési cég stratégiai partnere – áll az ügynökség által kiadott közleményben. A tenderkiírás a B2B üzletág kommunikációs feladataira vonatkozott, ugyanakkor az Invitel magáévá tette a Laboratory kiinduló álláspontját a kommuniációs platform további egységesítésére és az Invitel egyetlen márkájának az eddiginél összehangoltabb kommunikációjára vonatkozóan.
„A Laboratory olyan kreatív ötleteket mutatott be nekünk, amelyek mögött egy átgondolt, kommunikációs ’rendszer’ állt. Javaslatuk alapján 2006-tól az ’Egyenes beszéd’ jegyében kommunikál vállalatunk, amihez a Laboratory, mint stratégiai partner, lefektette, illetve kidolgozta a koncepcionális elveket és arculati sztenderdeket” – mondta el Zsembery György, marketing vezérigazgató-helyettes.
Az év eleji, az Invitel koncessziós területen futó lakossági kampány kidolgozására is megbízást kapott a Laboratory, illetve a tendergyőzelemnek megfelelően dolgozik az üzleti kommunikáció kampányain.
Műszaki vizsgán jártak Schadl György Mercedesei, amelyekről nem árulta el a bíróságnak, hol vannak
Azonosítottuk a végrehajtók volt elnökének autóit, amelyeket hónapok óta keresett a bíróság. A korrupcióval vádolt Schadl György két Mercedesét is a múlt hónapban vizsgáztatták, és az Audi A8-as luxuslimuzinja is forgalomban van.