Turza Judit, a Kraft Foods Hungária Kft. vállalati ügyek vezetője elmondta, hogy a kampány célja a figyelemfelhívás volt a Milka téli nyereményjátékára, valamint az érdeklődők informálása. Tartalmi beépülés jellegű megjelenések és az offline kreatívnak megfelelő adventi naptár ablakait és fiókjait idéző bannerek terelték a felhasználókat a Milka promóciós weboldalára – áll a cég sajtóközleményében.
A médiafeladatok ellátása mellett a Neo Interactive készítette a kampány kreatívjait is, míg a promóciós belső oldalt a Human Telex tervezte.
„Nem vagyunk dílerek, semmi illegálist nem csinálunk, mégis börtönbe csuknának” – itt a nagy magyar kannabiszper
Imrét és Bencét olyasmiért küldenék börtönbe, ami több uniós országban legális, és szerintük Magyarországon sem törvénytelen. A nemrég kezdődött büntetőügy ugyanakkor egy egész ágazat, a CBD-termékek kusza szabályozására is rávilágít.