Idén első ízben a Superbrands a valamennyi márkát teljes egészében lefedő kategóriákban a különösen magas színvonalú márkaépítést különdíjakkal ismerte el. A szakmai bizottság szavazatai alapján 13 kategóriában állapítottak meg különdíjakat.
Divat csoportban a Nike, az Egészség osztályban a Bayer Aspirin, Élelmiszerek között a Sport szelet, Háztartásban a Persil, Infocomban az IBM, Italban a Coca-Cola, Kereskedelemben az IKEA, Otthon kategóriában a Zsolnay, Médiában az RTL Klub, Pénzintézetben az OTP Bank, Szépségben a Gillette, Szabadidőben a Sony, Útközben kategóriában pedig a Mercedes nyert.
Sok turista elkerülheti Budapestet, ha teljesen betiltják az Airbnb-t
Szűk többséggel a tiltáspártiak nyertek a VI. kerületi Airbnb-népszavazáson, aminek, úgy tűnik, nem csak Terézvárosban lehet következménye.