Idén első ízben a Superbrands a valamennyi márkát teljes egészében lefedő kategóriákban a különösen magas színvonalú márkaépítést különdíjakkal ismerte el. A szakmai bizottság szavazatai alapján 13 kategóriában állapítottak meg különdíjakat.
Divat csoportban a Nike, az Egészség osztályban a Bayer Aspirin, Élelmiszerek között a Sport szelet, Háztartásban a Persil, Infocomban az IBM, Italban a Coca-Cola, Kereskedelemben az IKEA, Otthon kategóriában a Zsolnay, Médiában az RTL Klub, Pénzintézetben az OTP Bank, Szépségben a Gillette, Szabadidőben a Sony, Útközben kategóriában pedig a Mercedes nyert.
Hatmilliárdért vette meg az Erzsébet-táborokat működtető alapítvány az egymilliárdos állami támogatással megépült élményparkot
Az eladó Szabadics Zoltán, a Balatoni Hajózási Zrt. vezetője volt.