Üzleti tippek

13 százalékkal nőtt az Axel Springer eredménye

A legnagyobb európai újságkiadó, a német Axel Springer szerdán adózott eredménye 13 százalékos növekedését jelentette az első kilenc hónapról, a kiadványai értékesítésének erős növekedése nyomán.

Az adózott eredmény 153,6 millió euróra gyarapodott a tavalyi első kilenchavi 135,9 millióhoz képest. A bevétel 0,8 százalékkal 1,77 milliárd euróra nőtt az 1,75 milliárdhoz képest, de a folytatódó tevékenységek bevétele 2,3 százalékkal bővült.

Az Axel Springer több lábon szeretne állni a médiapiacon, ezért 4,15 milliárd euróért, több ajánlati szakaszban, meg akarja venni a német ProSiebenSat.1 tévécsatornát. Ettől nem utolsósorban hirdetési bevétele jelentős megugrását várja, és közvetlenül versenyezni fog a Bertelsmannhoz tartozó RTL-lel. Eddig az Axel Springer a ProSiebenSat.1 összesen 14,27 százalékát szerezte meg.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik