64 százalékkal, ezzel a legdinamikusabban növelték reklámköltségvetésüket a bankok az előző év hasonló időszakához képest. Ugyanakkor a gyógyszergyártók és autóforgalmazók is továbbnövelték reklámköltségüket.
A médiafelületeket tekintve, a kábeltelevízók esetében figyelhető meg a hirdetések legnagyobb mértékű növekedése. Ezek közül a legnagyobb nyertes a Viasat 3, ahol szinte 50 százalékkal több felületet értékesítettek az év első hónapjában, mint a tavalyi hasonló időszakban. De ennél is jobban szerepelt a Sport 1, ahol megduplázódott a reklámfelületek száma a vizsgált időszakban. A médiafelületek közül a közterületen is jelentős fejlődés figyelhető meg, ahol 15 százalékos a darabszámbővülés 2004 hasonló időszakához képest.
A Magyar Reklámszövetség nettó adatokon alapuló becslései szerint 154,7 milliárdot fordítottak a cégek hirdetésekre 2004-ben. Ez körülbelül 14,6 százalékos reklámtorta-bővülést jelentett 2003-hoz képest. Az idén szakértők szerint kisebb mértékű piaci növekedés várható.
Magyar Péter: Orbánnak, Pintérnek és az összes politikai felelősnek le kell mondania
A Belügyminisztérium előtt tartott tüntetést Magyar Péter és a Tisza Párt a gyermekvédelemért, és a kormány lemondásáért.