A Mendzsment Fórum oldalán megjelentek szerint a MÁV állításával szemben több feltétel sem volt adott a motorvonat-szerződések aláírásához. Ezt bizonyítja, hogy a gazdasági miniszter érvényességi feltételeket támasztott a szerződés életbelépéséhez, illetve, hogy a vasúttársaság is elismerte: lényeges pontokban nem sikerült megállapodnia a svájci vállalattal, véli Dian.
A Bombardier ügyvezető igazgatója szerint az augusztus 15-én aláírt megállapodás alapján a MÁV lényegesen drágábban szerezne be motorvonatokat a svájci cégtől, mint a versenyből kizárt Bombardier-től. Az ajánlatok összehasonlítása alapján megállapítható: a Stadleré mintegy 8 milliárd forinttal drágább, mint a vasúti járműgyártásban és karbantartásban piacvezető kanadai versenytársáé, teszi hozzá.
Napirend után: Mire föl jár Novák Katalinnak a cselédség?
Elzárkózó Magyar Péter, apahiányos magyar pártok, a busz alá lökött Novák Katalin üzenete, fradizmus Gazprommal – e kérdéseket járta körül Bita Dániel, Kerner Zsolt, valamit Nagy József.