Az ügyintéző azt javasolta, hogy ha az ügyfélnek ebben az időszakban készpénzre van szüksége, akkor más bank által üzemeltetett ATM-berendezésből vegye fel a kívánt összeget. Mivel ilyen esetekben a készpénzfelvétel díja 500 forint, ha az ügyfél megvárja az összeg lekönyvelését és visszatelefonál, akkor ezt reklamációban tudják rögzíteni, és az OTP Bank visszatéríti ezt a költséget.
Az eddig reklamáló ügyfelek kétféle problémáról számoltak be. Az egyik az, hogy az automata nem csinál semmit, a képernyőn olyan felirat jelenik meg, hogy nincs kapcsolat a rendszerben. A másik variáció az, hogy az automata azt jelzi, hogy a kívánt tranzakciót végrehajtotta, ám nem ad ki pénzt. Ebben az esetben a rendszer a számlaegyenlegből le is fogja vonni az ügyfél által kért összeget, és az ügyfélnek reklamálnia kell, hogy a valójában fel nem vett pénz utólag visszakerüljön a számlájára.
Egyelőre nem tudják, hogy mi okozott ilyen súlyos hibát a rendszerben – mondta a telefonos bankkártya központ munkatársa.