Meszaros-Lorinc(960x640).jpg (Array)
Belföld

Mészáros Lőrinc megvette az Echo tévét

Tóth Richi
Tóth Richi

Na, ugye. 2016. 12. 02. 05:55

Korábban a témában:

A felcsúti polgármester-gázszerelő közelébe került a korábban a Népszabadságot kiadó Mediaworks is, az újságok mellé most tévét is vett. Széles már november elején jelezte, eladná a tévéjét, akkor az ország ötödik leggazdagabb embere úgy fogalmazott, hogy nagyjából fél éve folynak a tárgyalások több befektetői csoporttal arról, hogy eladnák az Echo TV-t, de csak azzal a feltétellel, ha jobboldali marad.

Marad, a szintén Széles-tulajdonban álló Magyar Hírlapnak most azt mondta, Mészáros Lőrinc egyik cége lett a tévé új tulajdonosa, az adásvételi szerződést már csütörtökön alá is írták.

A televízió öttagú igazgatóságában Széles is szerepet vállal, a Fidesz–KDNP szellemiségének megfelelő, a kormányhoz legközelebb álló csatorna marad az tévé, mondta.

Az üzletember célja most az, hogy az Ikarust is felvirágoztassa, ahogy a Videotont.

Abban, hogy eljutottam idáig, bizonyára szerepet játszik a Jóisten, a szerencse és Orbán Viktor személye, de én soha nem privatizáltam, nem nyúltam le semmit, mindent a munkámmal és az eszemmel szereztem meg.

Mondta még 2014 áprilisában a Heti Válasznak Mészáros.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

The rescued private owned submarine UC3 Nautilus that sank on Friday 11. August, are dragged into Copenhagen Harbor 12. August 2017 by the Salvage ship Vina. The Swedish journalist Kim Wall which was on board the submarine is still missing. Owner and Captain Peter Madsen was rescued and charged with negligent manslaughter. (Foto: Jens Noergaard Larsen/Scanpix 2017)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.