Belföld

Vizsgálják a TV2-t a Vonával kapcsolatos riportok miatt

24.hu
24.hu

2016. 11. 24. 10:16

A Magyar Nemzet azt írja, az NMHH vizsgálatot indít a TV2 Vona Gáborról szóló riportjai miatt, amelyek után többen is feljelentették a csatornát.

A Tények egész lendületes ámokot futott Vona kapcsán. Először csak azt terjesztették róla, hogy meleg, Terry Blackre hivatkozva, majd egy korábban megcáfolt “gyanús fotót” is lehoztak ugyanebből a forrásból. Végül egyszerűen meghamisították Vona nyilatkozatát.

A Hvg-s Gergely Zsófiát lejárató riporttal kapcsolatban még nincs előrelépés.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.