bkk
Belföld

Tízezer forinttal húzta le a BKK a gyanútlan bérletvásárlót

A közlekedési társaság ezt nem érzi problémásnak, pedig még csak tájékoztató sem volt az automatán.

Húszezressel fizetett a 9500 forintos bérletért, de csak 500 forintot kapott vissza a BKK automatájából az ATV.hu egy olvasója. Jelezte a problémát a közlekedési központnak, de csak 28 nap elteltével válaszoltak neki, és arról tájékoztatták, hogy nincs lehetőség a tízezer forint visszatérítésére.

Az ok egészen abszurd: húszezressel csak akkor lehet fizetni, ha legalább 15 005 forint értékben vásárolunk az automatából. „Az ügyfelek védelmében” szabályozták a visszaadást, állították a válaszban. A megkárosított vásárlót arról tájékoztatták, hogy a BKK rendszere szerint tízezressel fizetett, amiből meg is kapta az ötszáz forint visszajárót.

Az olvasó sérelmezte, hogy ezt egyetlen mondattal sem tüntették fel az automatán. A BKK ezt elintézte annyival, hogy „már dolgozunk azon, hogy ez az információ minden automatán feltüntetésre kerüljön”.

A vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordult, ahol arról tájékoztatták, hogy sokan panaszkodnak hasonló esetek miatt a BKK automatáira.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik