Belföld

Szijjártó barátjának cége készített imázskampányt az állami cégnek

24.hu
24.hu

2016. 05. 02. 17:02

Arculatot váltott a monopolhelyzetben lévő MVM, mert szerintük disszonáns, hogy a cég neve a lakosság kétharmadának nem mond semmit.

Imázskampánnyal támad az egyébként monopolhelyzetben lévő állami energiavállalat, az MVM. A társaság kommunikációs igazgatója ezt azzal indokolta, hogy az MVM

a legsikeresebb nemzeti tulajdonú vállalat, amely árbevételét tekintve a negyedik legnagyobb Magyarországon működő cég. Ehhez mérten azonban, disszonáns az az örökségünk, hogy a társaság a lakosság közel kétharmadának nem mond semmit.

Mint arról korábban írtunk, nagyjából 300 millió forintot költ az állami vállalat az arculatváltásra. Az imázskampányt a Trinity Communications nevű céggel készíttették, amely Kuna Tibor érdekeltségébe tartozik. Ő a kormány kommunikációs tanácsadója volt, egyébként Szijjártó Péter barátja.

Egyebek mellett ezt a plakátot:

mvm plakát

és ezt a kisfilmet:

sikerült összehozni az imázskampány keretében. (444)

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. május 27.
A bajnok Budapest Honvéd játékosai a magasba dobják az olasz Marco Rossi vezetõedzõt az OTP Bank Liga utolsó, 33. fordulójában játszott Honvéd - Videoton FC labdarugó-mérkõzés végén a kispesti Bozsik József Stadionban 2017. május 27-én. A Honvéd 1-0-ra gyõzött, ezzel megszerezte története 14. bajnoki címét.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.