Belföld

A Budapest Bank a Postabank megvételét fontolgatja

Budapest Bank a jövőben még inkább arra törekszik, hogy fiókhálózatában hatékonyabbá tegye a hagyományos és új értékesítési csatornákon keresztüli termékeladást - hangoztatta Richard Pelly, a Budapest Bank elnök-vezérigazgatója a a GE Day csütörtöki rendezvényen.

A rendezvényen Öcsi Béla, a Nemzetközi Bankárképző Központtémavezetője kifejtette: a 90-es évek nemzetközi trendjei szerint a bankok egyre inkább az elektronikus csatornák fejlesztése felé fordultak, erre alapozták termékeiket és háttérbe szorították a hagyományos fiókok tevékenységét. Napjainkra megfordulni látszik a tendencia, az USA-ban közel 20 százalékkal emelkedett a bankfiókok száma. Krámli Gabriella, a Budapest Bank területi vezetője kiemelte: az ügyfelek továbbra is igénylik a személyes kapcsolatot, a bankokban még mindig nagy hangsúlyt kap a fiókokban való ügyintézés.A hitelintézet új értékesítési csatornákat vezet be, ezek részeként például a nagyobb bevásárlóközpontokban, így a Metro, a Tesco, valamint a Media Markt egyes üzleteiben is lehet a Budapest Bank fogyasztási hiteleit intézni.

Richard Pelly a rendezvényt követően az MTI-nek megerősítette: a Budapest Bank komolyan gondol a Postabank megvételére, de azt is tudatosította, hogy olyan stratégiai elképzelésekkel is rendelkezik a hitelintézet, amely a bank önálló, akvizíció nélküli fejlődésén alapul.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik