Belföld

Milliárdokat nyertek a tévék a valóságshow-kon

A hét végén befejeződtek a két vezető kereskedelmi csatorna első valóságshow-i. A műsorfolyamok nem egyszerűen az újszerű, interaktív szórakoztatás elterjesztését célozták. A tévétársaságok ugyanis miközben jelentős bevételre igyekeztek szert tenni, megpróbálták egymás között újra felosztani a hirdetési piacot, sőt új, számukra kedvezőbb nézettségi arányok kialakítására is törekedtek.

Miközben a felszínen a Big Brotherben (BB) Zsanett Andival, a Való világban (VV) pedig Majka Lorenzóval küzdött a bennmaradásért, az igazi valóságshow a háttérben lévő irodákban, számítógéprendszereken zajlott – írja a Magyar Hírlap. A két vezető kereskedelmi televíziós csatorna újrafogalmazta a hazai médiabiznisz mibenlétét, s a “népszerű filmhez jó sok reklámot” feliratú kaptafakészlet jelentős részét kihajították, hogy a megürült helyre az interaktivitást és a multimédiát engedjék benyomulni. Hogy ez milyen remekül sikerült, azt bizonyítják a számok. A Tv2-n a Pongó-Renato kiszavazási fordulóhoz félmillió SMS és telefonüzenet érkezett, míg a konkurrenciánál a Majka-Lorenzo párharchoz, vagy a Györgyi és Szabolcs részvételével lezajlott utolsó kiszavazáshoz több mint 800 ezer üzenet érkezett.
[Magyar Hírlap]


Ajánlott videó

Olvasói sztorik