Belföld

Árverseny a német autóvásárlókért

Azok a németek, akik most vesznek autót, igen előnyös helyzetben vannak, mivel a kereskedők a piac évek óta tartó szűkülése miatt erőteljes árcsökkentéssel harcolnak a vásárlók kegyeiért - írta a Handelsblatt, s idézi a HypoVereinsbank piacelemzőjét, Albrecht Denninghofot, aki szerint az autógyártók csupán a versenytársak vásárlóinak elcsábításával képesek növelni piaci részesedésüket. Németországban az új autók értékesítése az első három hónapban 3 százalékkal csökkent az elmúlt év azonos időszakához képest. Tavalyelőtt 11 százalékkal szűkült a piac. Így hát nem is csoda, hogy a külföldi gyártók - a FIAT-tal és a Renault-Nissan-csoporttal az élen - árkedvezményekkel és előnyös részletfizetési konstrukciókkal élnek. [Világgazdaság]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik