Belföld

Mirai Interactive: intranet fejlesztés a Debis IT Dataware Services számára

A Mirai Interactive készítette el a Debis IT Dataware Services számára a cég intranet rendszerét, melynek segítségével a vállalat felgyorsíthatja a belső információáramlását.

A Mirai Interactive fejlesztésében elkészült Debis intranet célja a belső információáramlás ütemének felgyorsítása, a vállalati kommunikációs útvonalak lerövidítése és a produkciós hatékonyság növelése. Az elkészült rendszerben olyan programozott panelek találhatók, amelyek lehetővé teszik a munkatársak aktív részvételét a cég életében, azaz a produktív csapatszellem kialakítását: fórum, hír-rovat, órarend valamint a szabadidő közös eltöltését szervező elemek. Mindezek azért fontosak, mert a belső hálózat napjaink kommunikációs kihívásának akkor tud megfelelni, ha egy olyan interaktív csatornává válik, ahol a munkatársak észrevételeiket, gondolataikat közvetlenül oszthatják meg egymással, a gyors adatkezelő rendszer pedig munkavégzésüket segíti elő. Biztosítani kell az információ gyors áramlását, naprakész voltát, egyszerű visszakereshetőségét.

Az intranet fejlesztése során a Mirai Interactive nagy hangsúlyt fektetett az attraktív külső megjelenés kialakítására és a megrendelő vállalati kultúrájának és image-ének tükrözésére, hiszen a Debis munkatársainak mindennapi munkaeszközévé válik majd a rendszer.

A Mirai Interactive a hagyományos értelemben vett webes alkalmazások fejlesztése mellett egyre nagyobb hangsúlyt kíván fektetni olyan ePR megoldásokra, amelyek a vállalatok külső kommunikációját segítő honlap kialakításán túllépve, elősegítik a vállalatokon belüli információk áramlásának optimalizálását.

A Mirai Interactive ePR portfóliójának leginkább keresett elemei a vállalati belső kommunikációban használt online eszközök, az extranet és intranet rendszerek. Általánosságban elmondható, hogy Magyarországon elsősorban a multinacionális cégek körében elterjedt gyakorlat az intranet használata és folyamatos fejlesztése a vállalati igényeknek megfelelően. Ennek ellenére, akár 10-20 fős cégek is hatékonyan tudnak alkalmazni egy olyan cégre-szabott belső kommunikációs megoldást, amellyel hosszú távon költséghatékonyan működhetnek, és sikeresebben koordinálhatják a mindennapi munkát.

Az online megoldások piacán 4 éve jelen lévő, dinamikusan fejlődő Mirai Interactive a magyar internetes piac egyik meghatározó vállalkozása. A nemzetközi trendekhez és a hazai elvárásokhoz alkalmazkodó szolgáltatásportfoliójával a Mirai az interaktív megoldásokhoz szükséges öt területen – webes fejlesztések, online kommunikációs tanácsadás, multimédia, intranet /extranet fejlesztések, ePR és online marketing megoldások – áll ügyfelei rendelkezésére.

További információ:
Ditz Edit
Kommunikációs igazgató
Mirai Interactive
Tel.: 354-2082
E-mail: edit.ditz@mirai.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik