Eddig inkább a jóképű, egykori NFL-sztár Mustafa kidolgozott felsőteste volt a középpontban, most végre több humort is sikerült belecsempészniük a reklám készítőinek.
A főhős már hamarabb tud kimozdulni a fürdőszoba hétköznapi világából mint eddig. Egyfajta instant kalandtúrán vesz részt, rövid idő alatt számos akadályt leküzdve. Mindehhez félpercre van csupán szüksége – ezzel tartva a kampányban eddig bemutatott reklámfilmek átlag idejét.
A filmet a többnyire zenei videóiról ismert Tom Kuntz rendezte a portlandi Wieden + Kennedy kreatív ügynökség megbízásából.
Az Old Spice másik szintén színesbőrű arca az egyre ismertebb színész Terry Crews. Az ő megjelenése jóval harsányabb és harciasabb, videói ezáltal emlékezetesebbek, a derültségi szint is jóval nagyobb mint kollégája előadásánál.