Az alkalmazások kénytelenek folyamatosan fejlődni és változni, azonban még így sikerült meglepnie sokakat a Spotify-nak legújabb kísérletével. A streaming cég eddig ismeretlen területre merészkedett, ugyanis vészhelyzeti riasztórendszer bevezetését kezdte el próbálgatni hazai piacán, Svédországban, írja a TechCrunch.
A cég olyan rendszert fontolgat, amely segítheti a felhasználókat a „balesetekkel, súlyos eseményekkel vagy fontos szolgáltatások zavaraival” kapcsolatos bejelentések megtételében. A cég megerősítette, hogy valóban tesztel ilyen rendszert, azt azonban nem fejtette ki, hogy miért fontos számára egy ilyen jellegű plusz funkció megjelenítése.
Ez pedig fontos lenne számukra, ugyanis a felhasználók legtöbbször letiltják a nem alapvető fontosságú alkalmazások jelzéseit, ami megnehezíti a cégek számára, hogy felhívják a felhasználók figyelmét újdonságaikra. A lap szerint az is fontos szempont lehet, hogy a vészhelyzeti riasztások támogatása megerősítheti a Spotify pozícióját, és még kevésbé megkerülhető, multifunkcionális alkalmazást csinálhat belőle.