A tavalyi év tíz legnépszerűbb okostelefonjából hét Apple-féle iPhone modell volt, és a cég az okosórák terén is tartja piacvezető pozícióját – derül ki a Counterpoint Research piackutató cég új elemzéséből. Bár az Apple Watch piaci részesedése csökkent 2020-hoz képest (2,8 százalékkal), de 2021-ben így is az összes eladott okosóra 30,1 százalékát tették ki az almás kiegészítők.
Érdemes ugyanakkor megjegyezni, hogy a csökkenő piaci részesedést egy éves szinten 24 százalékos növekedést produkáló piacon érte el az Apple, így hiába kisebb a tortából kivágott szelet, jó eséllyel az értékesített darabszám magasabb volt tavaly, mint 2020-ban, tehát még így is több Apple Watch találhatott gazdára tavaly, mint egy évvel korábban. Az elemzéséből kiderül továbbá, hogy a Samsung megszerezte a második helyet Huawei-től, leszakadóban van a Fitbit, a Garmin, a Xiaomi és az Amazfit pedig növekedést mutatnak a 2020-as eredményeikhez képest.