A háttérben több folyamatot illetően, a hivatalos kommunikációval ellenben még mindig tart a Vodafone Magyarország júliusban bejelentett, mobilos ügyfélszolgálati rendszerének átállása, ennek nyomán több netes felületen is olvasni különböző problémákat az ügyfelek részéről. Van, akinek a számhordozással vagy a szolgáltatásváltással akad gondja, míg más a korábbi számláihoz nem fér hozzá – írja a HWSW.
Az informatikai szaklap megkeresésére a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elárulta: eddig az ügyfélkör méretéhez képest elenyésző mennyiségű panaszt kaptak az átállással kapcsolatban, múlt hét péntekig nyolc bejelentés érkezett hozzájuk. Hatósági eljárás eddig nem indult, de folyamatosan ellenőrzik az átállás előrehaladását.
A Vodafone a folyamat bejelentésekor közölte: igyekszik mindenkit biztosítani arról, hogy az átállásból nem származik közvetlen hátránya, illetve augusztus 22-ig egy 5 GB-os ingyenes adatkeretet biztosít minden ügyfelének, egyfajta kompenzációként.