Tech

Bárki kipróbálhatja az év legígéretesebb közösségi appját

Thomas Trutschel/Photothek via Getty Images
Thomas Trutschel/Photothek via Getty Images

Szép lassan kinyílik a Clubhouse: a szolgáltatásba indulásakor csak meghívóval lehetett regisztrálni iOS-es eszközökön, ami aztán idővel elérhetővé vált Androidon, majd az országok sora is bővült. Hamarosan leomlik az utolsó gát, mivel Paul Davison és Rohan Seth alapítók bejelentették, hogy a meghívós rendszernek vége, minden érdeklődő szabadon regisztrálhat majd a Clubhouse-ra. A bővítés a következő hetekben zajlik le.

A mára több millió felhasználót felmutató Clubhouse nevű közösségi alkalmazásnak kevesebb, mint egy év alatt sikerült népszerűvé válnia, nem is akárhogy. 2021 legfelkapottabb applikációja akkora dobás lehet, mint korábban a TikTok, számos techvezér és híresség van oda érte – írtuk az elmúlt hónapokban. Azóta viszont kicsit csappant a lendület: a Sensor Tower felmérése szerint áprilisban 66 százalékot esett az app letöltőinek száma, a márciusi 2,7 millióról 922 000-re zuhanva.

A tavaly márciusban indult, kimondottan hangalapú közösségimédia-felület leginkább a rádiós műsorok és a konferenciahívások egyvelegeként írható le, mindezt ötvözve az exkluzivitással.

Kapcsolódó
„Kipróbáltam egy appot, és egy csodálatos közösséget kaptam ajándékba”
2021 közösségi médiás őrülete a Clubhouse, amelyen már a magyar közösség is éledezik. XaB, a Magyar Clubhouse Pápa elárulta nekünk, hogyan.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik