Tech

Fizetős tartalmakon gondolkodik az Instagram

Aytac Unal/Anadolu Agency/Getty Images
Aytac Unal/Anadolu Agency/Getty Images

Az Instagram mérlegeli a csak előfizetők számára elérhető, exkluzív sztorik (Exclusive Stories) bevezetését – írja a TechCrunch. A funkció nyomait Alessandro Paluzzi fejlesztő szúrta ki, vélhetően az Instagram egy belsős prototípusában. Paluzzi szerint a tartalomkészítők által közzétett, 24 óra után eltűnő sztorikat csak azok tekinthetnék meg, akik belépnek adott profil „rajongói klubjába”, ami előfizetős alapon működne. Az ilyen típusú történetek a hírfolyam tetején lila körrel lennének megkülönböztetve – hasonlóan a Közeli ismerősök zöld köréhez.

A cég egyelőre semmilyen információt nem osztott meg a fejlesztésről, így nem tudni, hogy végül elérhetővé teszik-e (és ha igen, mikor), az viszont sokat sejtet, hogy az Instagram vezére korábban többször is beszélt arról, hogy szeretnének valamilyen előfizetős rendszert megvalósítani, ami új bevételi forrást jelenthetne a tartalomkészítők számára.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik