A nagy közösségi felületek eddig mind a TikToktól próbáltak nyúlni, most viszont fordulhat a kocka, mert a TikTok beépítene egy olyan dolgot, amit eddig az Instagramon láthattunk. A videós szolgáltatás hamarosan az appon belüli vásárlás lehetőségével bővülhet – írja a Bloomberg. A források szerint a TikTok néhány márkával együttműködésben már elindította a szolgáltatás korai tesztjét Európában.
Az új vásárlási funkciót leginkább úgy kell elképzelni a korai információk alapján, ahogy az Instagramra bevezetett Bolt (Shop) fület, ami alatt a márkák fiókjaihoz fűződő termékeket lehet megvásárolni egyenesen az appon keresztül. A TikTok egyelőre a brit Hype ruházati márkával működik együtt a teszt során, és nem tudni, hogy mikor rajtolhat el szélesebb körben a szolgáltatás.
A lépés annak függvényében nem meglepő, hogy rengeteg TikTok-videós nőtte ki magát influencerré, a rövidvideós tartalmakkal teli platform pedig már az egyik legfelkapottabb hirdetési felület.