Tech

Mérföldkőnél az Apple okosórája

Már több mint 100 millióan vásároltak valamilyen Apple Watch modellt az Above Avalon elemzése szerint. Ez azt jelenti, hogy az iPhone-tulajdonosok 10 százaléka él az okosóra adta kényelemmel és plusz lehetőségekkel.

2020-ban körülbelül 30 millió új vásárlót sikerült szerezni, írja a jelentés, ami több, mint amennyit összesen 2015-2016-2017 során sikerült elkönyvelni. Egyszóval: az óra népszerűsége eléggé észrevehető felfutásnak indult, és nincs jele annak, hogy lassulni fog az ütem.

Az Apple Watch annyira sikeres, hogy az iPhone, iPad, Mac termékek után a negyedik legnépszerűbb kategória a cupertinói cég portfóliójában. Ez főleg annak függvényében szép eredmény, hogy az elsőgenerációs modell 2015-ben került piacra, tehát igencsak fiatalnak számít.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik