A reggeli fennakadás után újra működik az Erste mobilappja

A hiba nem az ön készülékében van.
Kapcsolódó cikkek

Frissítünk!

Újra működik az alkalmazás, elérhető az összes mobilbankos szolgáltatás.

Megérkezett George, az Erste Bank új digitális platformja, ami fokozatosan váltja le a jelenlegi NetBank netes felületet és MobilBank okostelefonos alkalmazást. Az átmenet ugyanakkor a jelek szerint egyáltalán nem zökkenőmentes, hiszen tapasztalataink szerint mobilon elérhetetlenné vált az Erste applikációja, és a bank Facebook oldalán, a George érkezését hirdető bejegyzés alatt is egyre szaporodnak a problémát jelző kommentek.

Az alkalmazást megnyitva hibaüzenet fogadja a felhasználókat, mobilról bankolni jelenleg lehetetlen (a január 1-től kötelező kétlépcsős azonosítás is csak SMS-sel működik), ugyanakkor a webes felület továbbra is elérhető. A hibával kapcsolatban kerestük az Erste Bankot is, akik válaszukban arról tájékoztattak minket, hogy a nagy érdeklődés miatt átmeneti túlterhelést tapasztaltak, ezért előfordul, hogy az alkalmazás nem indul el. A banknál dolgoznak a megoldáson, köszönik a megértést és a türelmet, illetve felhívják a figyelmet arra, hogy banki ügyintézésre a fennakadás alatt is elérhető a NetBank SMS belépéssel.

Ez a hibaüzenet fogadja a felhasználókat az applikációt megnyitva.

Az Erste feburár 5-én jelentette be, hogy feburár 8-án kezdődik meg az átállás az új plaformra. A MobilBank felhasználóknak mától kezdve, automatikus frissítésként érkezik meg a George, míg a NetBanknál az átállás fokozatos lesz, a webes felületet egy ideig a hagyományos megoldással párhuzamosan érik el az Erste meglévő ügyfelei. Nyár közepére viszont a lakossági ügyfelek már csak George megoldásaival találkozhatnak a mobil- és az internetbankban.