Hétfő délelőtt kezdtek el érkezni az első panaszos bejegyzések a Vodafone hivatalos Facebook-oldalára, miszerint az 1270-es (illetve 1750-es) számon hívható ügyfélszolgálatot csak rendkívül hosszas várakozással (többen akár 40 percről számolnak be) lehet elérni. A problémát még a délutáni órákban is rengetegen jelzik a szolgáltató felé. A Vodafone az alábbi tájékoztatást adta kommentben az ügyfeleknek:
Sziasztok! Az elmúlt időszakban kiemelkedően nagy terhelést kapott az ügyfélszolgálat és emiatt megnövekedhet a várokozási idő, azonban telefonos ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában hívható. Sajnáljuk, hogy hosszas várakozási időt tapasztaltatok! Érdemes később is megpróbálni a hívást.
A szolgáltató azt kérte, az ügyfelek próbálkozzanak más elérhetőségeken.
https://www.facebook.com/vodafonehungary/posts/3516779451665462
(Kiemelt kép: GettyImages)