Tech

Nagy siker a magyar fejlesztésű okosasztal

Április végén indult a magyar hi-tech okosasztal, az AiT Smart One közösségi finanszírozási kampánya az Indiegogo oldalán, ami hatalmas sikert aratott: 693 004 dollárt (azaz több mint 213 millió forintot) sikerült összegyűjteni. Ezzel a cég minden idők legsikeresebb magyar közösségi tőkebevonási kampányát tudta megvalósítani, a kampányt az eredeti 30-ról 60 napra hosszabbították. A termék felkeltette az amerikai és távol-keleti disztribúciós partnerek figyelmét is.

Az állítható magasságú íróasztalok egyre keresettebbek itthon és világszerte is az egészségtudatos vásárlók körében.

Az AiT asztalai saját applikációval kezelhetők, jelzik, ha itt az ideje megmozgatni magunkat munka közben vagy éppen beengedni egy kis friss levegőt a szobába vagy az irodába.

Az alapfunkciók között található a vezeték nélküli töltés, illetve fitnesz- és stresszcsökkentő gyakorlatok sora, miközben a bútor felülete és megjelenése teljesen az egyéni ízlésünkre szabható. Az Indiegogo oldalon a kampány lezárását követően, továbbra is megvásárolható a magyar okosasztal.

A cég közleménye szerint a koronavírus által elindított távmunka-forradalom is távlatokat nyitott az AiT okosbútorai számára világszerte. Az amerikai piacon az egyik legígéretesebb lehetőséget az e-kereskedelemre és közösségi finanszírozásra specializálódott amerikai marketing céggel, a LaunchBoom-mal kötött szerződés jelenti. A kampány zárását követően ők segítenek majd abban, hogy minél sikeresebben térhessenek át a klasszikus e-kereskedelmi értékesítésre.

Az AiT Smart Products alapítója, dr. Marczali Tamás szerint az idén több millió dolláros értékesítési árbevételt tudnak majd realizálni, míg 2021-ben ennek többszörösére számítanak.

Távol-Keleten a legszexibb az okosasztal

Miközben amerikai és ausztrál partnerekkel is folyamatosan tárgyalnak, egyelőre a Távol-Keletről érkezik a legkomolyabb érdeklődés az okosasztalok iránt. Várhatóan nyár végéig megszületik a megállapodás egy Vietnámban, Malajziában, Thaiföldön, Indonéziában, Tajvanon és Szingapúrban is kizárólagos értékesítési jogokat gyakorló dél-koreai vállalattal.

Egy dél-koreai partner az értékesítési tevékenység mellett a gyártásba is szívesen bekapcsolódna, de a japán piacról is számos megkeresés érkezett, ahol a közösségi finanszírozás egy rendkívül népszerű piacra lépési formává vált.

Az AiT-nek Európában, és ezen belül a magyar piacon is komoly tervei vannak, az irodai munka forradalmából az itthoni cégeket sem szeretnék kihagyni. A gyártással kapcsolatban jelenleg több hazai vállalattal is tárgyalnak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik