A Huawei tízmillió P30 és P30 Pro készüléket értékesített világszerte a két termék piaci bevezetését követő 85 napban — adta hírül a vállalat Fogyasztói Üzletága. A gyártó ezzel magasan felülmúlta tavalyi sikerszériája, a P20 sorozat eladási gyorsaságát, amelynek öt hónapra volt szüksége a tízmilliós darabszám eléréséhez.
A cég március végén bemutatott zászlóshajó-készülékei a kínai és nyugat-európai piacokon, valamint Magyarországon is taroltak. Kevin Ho, a Huawei Fogyasztói Üzletág mobiltelefonokért felelős elnöke a Sanghajban tartott júniusi MWC eseményen elmondta, hogy május végéig a vállalat által 2019-ben értékesített okostelefonok száma meghaladta a százmilliót, ezzel nagymértékben túlteljesítve az előzetes várakozásokat.
A P30 okostelefon-család számos szakmai szervezet elismerését kivívta már, valamint a Huawei P30 Pro készülék elnyerte a MIA (Mobile Industry Awards) „2019 legjobb zászlóshajó készülékének”, és a TIPA „legjobb fotózási képességekkel rendelkező telefonnak” járó díjakat is.
A gyártó június 20-án hivatalosan is megerősítette, hogy az ősszel megjelenő Android Q operációs rendszer egészen biztos, hogy rákerül a nemrég megjelent P30-széria tagjaira, így a Huawei P30, a Huawei P30 Pro, és Huawei P30 Lite mobilokra.
A Huawei P30-ról készült tesztünket itt olvashatja:
(Kiemelt kép: AFP)