Tech esport

Két hónapja se kapható, de viszik, mint a cukrot

Szeptember 7-én jelent meg, tehát még két hónapja sem kapható a PlayStation 4-exkluzív Marvel’s Spider-Man, de a videojáték ennek ellenére kiváló eladásokat produkál: az eladásokra specializálódott VGChartz portál szerint a megjelenést követő hétben 2 422 223 millió dobozos verzió talált gazdára.

A lap számításai szerint 936 055 darab fogyott az Egyesült Államokban, 886 887 Európában és 133 584 Japánban. Ezek már önmagukban is nagyszerű számok, főleg egy olyan program esetében, ami csak egyetlen konzolra érhető el (tehát nincs PC-s és Xbox One-os verzió), és érdemes tisztában lenni azzal is, hogy ez csak a hagyományos bolti forgalomban eladott példányokat jelenti, és nincsenek benne az online, azaz a PlayStation Networkön keresztül értékesített digitális változatok – magyarán

a Spider-Manből az első héten jóval több fogyott, mint 2,42 millió.

Ráadásul ezek még csak a kezdeti eladások. A megjelenés óta eltelt közel nyolc hét, így simán elképzelhető, hogy az új pókembere program már bőven túl van akár 5-6 millión is. Pontosat persze csak akkor lehet mondani, ha a Sony – jó szokásához híven – kiadja a konkrét számokat, de az biztos, hogy a játékosok odavannak a Marvel’s Spider-Manért, viszik, mint a cukrot, ami nem meglepő, figyelembe véve, hogy a fejlesztésért felelős Insomniac Games az idei év egyik legjobb videojátékát tette le az asztalra.

Bárcsak minden gyerekkori álom így teljesülne
Az új Pókember videojáték olyan jól sikerült, hogy konkrétan könnyeket csalt a szemünkbe.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik