A The Spinner nevű vállalkozás internetes hirdetésekkel segítené azokat a férfiakat, akikkel nem szexel eleget az asszony – írja a brit The Sun. A cég 23 fontért (nagyjából 8500 forint) egy olyan, teljesen ártalmatlan tartalomra mutató linket fabrikál a vásárlónak, amit ha megmutatunk a partnernek, az egy olyan információcsomagot (cookie-t) helyez el az érintett készülékén, ami később folyamatosan olyan tartalmakat fog megjeleníteni böngészés közben, ami felkeltheti a szexuális vágyat az illetőben.
A cég által kínált alapcsomag a célszemélyt 10 szexuális tartalmú cikkel bombázza 180 alkalommal 3 hónapon keresztül. Az írások direkt erre a célra lettek kiválogatva, olyan női magazinok tartalmából, mint például a Cosmpolitan – állítja a cég média megjelenésekért felelős alelnöke, Elliot Shefler.
aminek némileg ellentmond, hogy minden felelősséget a vásárlóra hárítanak, és a vállalatot támadják is a megoldásai miatt, de azzal védekeznek, hogy ők nem csinálnak mást, csak magánembereknek biztosítanak olyan célzott hirdetéseket, mint amilyet a Google és a Facebook kínál a cégeknek.
A hirdetésekkel manipuláló vállalat ugyanakkor nemcsak a szexre vágyó férfiaknak igyekszik segíteni. A nők ugyanígy vásárolhatnak linkeket, amik elméletben arra ösztönzik a partnert, hogy segítsen a ház körüli teendőkben, sőt cégeknek is ajánlanak csomagokat, amikkel a dolgozókra lehet hatni.
Nyitó illusztráció: ThinkStock