Ahogy minden évben, amikor olimpiát vagy futball-világbajnokságot rendeznek, jelentősen megugrik az eladott tévékészülékek száma az Extreme Digitalnál. Az idén összességében dupla annyi készülék fogyott május második felétől június közepéig, mint egy átlagos időszakban.
A legnagyobb népszerűségnek a vb előtt az 55 colos készülékek örvendenek, ezekből három-négyszer annyi fogyott, mint egy átlagos időszakban – ezek a készülékek már mind Ultra HD felbontásúak, és okosfunkcióval felszereltek. Érdekesség, hogy hitelre ugyanúgy csak a vevők 10 százaléka vásárol tévét, mint a normál időszakok alatt.
Míg a magyar piacon eladott tévék nagyjából fele Ultra HD felbontású, negyede Full HD-s és negyede HD felbontású, addig az Extreme Digitalnál a foci-vb előtt 60% volt az Ultra HD típusok aránya. Hasonlóan felülreprezentáltak az okostévék is, amelyek most az eladások 75%-át teszik ki,
Jelenleg a legtöbb eladott tévé LCD technológiát használ, az OLED modellek magasabb áruk miatt egyelőre csak néhány százalékát teszik ki az összeladásoknak. Ugyanakkor ez a trend a közeli jövőben változhat, hiszen már 500 ezer forintos ár alatt elérhetők 55 colos OLED televíziók, illetve hasonló méretű QLED tévék, míg egy felső kategóriás LCD-tévét kevesebb mint fele ennyiért haza lehet vinni.
Míg az online funkciókat is kínáló Blu-ray-lejátszókat már szinte senki sem keresi, az olyan tévéokosító eszközökre, mint az Apple TV vagy a Google Chromecast, nagyon sokan vágynak, a vásárlók fele ráadásul már Ultra HD-s tévéjével kompatibilis változatot vesz ezekből, a maradék pedig Full HD-set.