Tech

Jönnek a digitális próbafülkék

A Vodafone a Mango divatmárkával együttműködésben megkezdi a digitális próbafülkék elterjesztését. Mindennek alapját a Jogotech által fejlesztett, IoT (Internet of Thing, azaz dolgok internete) megoldásokat alkalmazó okostükör adja.

A tükör lehetővé teszi, hogy a vásárló beolvassa a ruhacímkéket, majd egy digitális óra segítségével jelezhet az üzletben dolgozó értékesítőnek, ha különböző méretekre vagy színekre van szüksége. Emellett az eszköz további ruhákat is javasol az eredetileg választott ruhadarab kiegészítéseként.

A Mango a jövőben minél több üzletében szeretné bevezetni a megoldást, Barcelonától New Yorkig. A közlemény szerint ez az első fázisa a Mango nagy digitális átalakítási projektjének, melynek célja, hogy a vásárlók új módon kapcsolódhassanak a márkához.

A jövő boltjában nincsen kasszás, és a polc is minket figyel
Hologramok, okostükrök, önkiszolgáló boltok - már itt van a jövő, de vajon mit tudnak nyújtani majd az üzletek?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik